Humannrle Önceki postlarıma bakıp yorum yapanlar bilir betam hala çıkmadı 😢 evde gebelik testi yoktu obülasyon vardı diye yaptım pik çıktı sizce hepsi gebelik belirtisi mi elim ayağım titriyor kuzumu okuldan alırken test alıcam nolur balın bi canlar
momofmychildren Humannrle ovulasyon testi yanıltıcı olabilir sağlık ocağıni arayın ya da gidin şimdiye çıkmış olması lazım
tatlibebegim_ Humannrle Humannrle ben hamile kalktıkdan sonra elimizde ovulasyon testi vardı merak ediyodum pik olcak mı acaba diye çünkü öncesinde hiç pik görmemiştim meraktan yapmıştım ve koyu çıkmıştı büyük ihtimalle sizde hamilesiniz
Humannrle Srp53 bü arkadaş adet kanamasını hazırlamak içinde yükselebiliyor demişti 🥺 ama inşallah benimki gebeliktir
Humannrle tatlibebegim_ bunu hangi hafta yaptınız acaba ayy çok güzel maşallah inşallah bende sizin gibi olurum 🥰
Srp53 Humannrle ben adete yakın vermiştim tahlil yine de bu kadar yüksek çıkmamıştı. Ve ovulasyon da pik. Ovulasyonla hamileliği öğrenen çok kişi var. İstediğiniz bir gebelikse inşallah vardır 💝
tatlibebegim_ Humannrle 4 haftalıktı sanırım bunu yaptığımda ,ben 3 haftalıkken öğrenmiştim daha doğrusu tedavi ile hamile kalmıştım inşallah sizde hamilesinizdir🤗
Pamuk Humannrle Sadece gebelikte o kadar yükseliyor diye biliyorum.Tabi adet öncesi bir miktar artıyor.
tatlibebegim_ Humannrle çok mutlu oldum senin adına sağlıklada kucağına alırsın inşallah hayırlı olsun🥰