Sevgili arkadaşlarım bugün farkettim ki bazılarımızın hamileliğinde tsh değerlerine bakılmamış veya 2.5 üstü çıkmasına rağmen ilaç tedavisi yapılmamış. Eğer sizin de tsh ınıza bakılmadıysa lütfen baktırın düzenli takip ettirin yükseliyormu diye. Çünkü ilaç içmemize rağmen hala yükseliyor olabilir. Tsh gebelikte anne için de bebek içinde çok mühim. Zeka geriliği başta olmak üzere birçok şeye sebep olabilir. Google dan detaylı araştırabilirsiniz. Haberi olmayan ya da farkında olmayan varsa diye dikkat çekmek namına açtım bu başlığı.