22 gün önce notmal doğum yaptım cok fazla dikişim var 22 gündür bir çoğu düşmüş ancak 3-5 tanesi hala duruyo ve bir tanesindede sislik kırmızılık var enfeksiyona benziyo basına gelen varmı yarın gidicem doktora ama basıma geliceklerden korkuyorum doktor napar ilaçmı verir dikişleri alırmı acıırmı nasıl olur beni aydınlatır mısınız