Kızlar ne yesem gaz oluyor içimde. Karnım şişiyor bazen sertleşiyor yani gazdan olduğunu biliyorum özellikle bu zamanlar bebiş hareket etsede taa geriden hissediyorum çok zor oluyor. Laktozsuzda besleniyorum ama vücudumdaki gazı atamıyorum dışarıya çok afedersiniz. Bunun için bir çözüm var mı ga