Rmysa_123 14 haftalık olduk bugün her uyandığımda karnımın üstünde yada sağ tarafımda uyanıyorum bişey olurmu ?
Aysimamom37 Rmysa_123 yüz üstü uyumamaya çalışın gene de sağ sol tarafınızda uyumak bişey yapmaz sırt üstüde 6. Aya kadar yatabilirsiniz diyolar çünkü bebişe kan dolaşımı gitmiyomuş en iyi yatma pozisyonu sol tarafa yatıştır ama sorun olmaz sağ sol.
1s1e1d1a_ Rmysa_123 5.aya kadar istediğiniz şekilde uyuyabilirsiniz diyor doktorlar daha sonrasinda sol tarafa yatın diyorlar tabi herkesin kendi kararı
11-02- Rmysa_123 daha haftan küçük olduğu için yüz üstü hariç istediğin şekilde yatabilirsin 30. Haftadan sonra sol tarafına yatman gerekiyor
serensen96 Rmysa_123 nasıl rahat ediyorsan öyle yat ilerleyen haftalarda karnın şişip yatamayınca anlayacaksın zaten
Nurov Karın üstü mü, kadar özliceğim pozisyon ki bu, ben 7+3üm öğrendiğimden beri karın üstü yatmadım tehlikeli olmaz mı
YeniGelinMeselesi Göbeğiniz çıkana kadar karınüstü yatabilirsiniz diyor doktorlar bende sola dönük rahat uyuyorum ama uyanınca yüzüstü buluyorum kendimi 5.-6.aya kadar falan sırt üstü yüzüstü yatımda bi sorun olmaz dedi hep takip ettiğim doktorlar