Merhaba kizlar 21+3 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrason yaptırdım doktorum kalbinde parlaklık olduğunu dön sendromu belirtisi olabileceğini söyledi başka hiç bir belirtisi yok sadece kalbinde parlaklık varmış 3 lu test de normal çıkmışti bu durumu yaşayıp sağlıkli doğum yapan varmı acaba ?