Kızlar 39+2 deyiz. Doğum şimdilik normal görünüyor. Salgın beni de vurdu gibi boğazım yanıyor ağrıyor. Gribe çevirirse yandım🤦🏻♀️ neler yiyip neler içebilirim? Zencefilli portakallı ballı çay falan nane limon falan içsem doğumu tetikler mi acaba ne yapayım da hastalık ilerlemeden geçireyim🥺