Ecem95 anladım teşekkürler 6 ay önce boş gebelikten düşük yaptım hala gebelik olmadi onun için gidicem yarın randevu aldım da şuan 3 gündür lekelenme yaşıyorum yani lekelenme Bile değil çok aşırı hafif pembe sadece peçeteye geliyo ped bile takmaya gerek yok yani o kadar testler negatif , herld adetin 3 4 günü horman testi yapıyorlarmış onu sormaya gidicemde merak ettim teşekkürler