Ben bebeğe 4 tane takım koydum hemşireye verilecekleri ayırdım 15 tane bez, ıslak mendil, biberon müslin örtü kalın battaniye,2 penye battaniye,bebek yağı aklıma bunlar geldi 🤣
Kendime iki pijama takımı, yelek, göğüs kalkanı, göğüs pedi, terlik, kapalıyım baş örtüsü bir de normalde giydiklerimden bir takım eve dönerken giymeye