DAMLAKADRON 23 haftalık hamileyim ¾ gündür şiddetli öksürüğüm var , ilaç başladık , bebeğe zararı olur mu öksürüğün
sedseda DAMLAKADRON Benim de öksürüğüm vardı ve sizden daha önceki haftalarda başlamıştı Doktor hiçbir sorunu olmaz dedi
Ayseumut DAMLAKADRON merhaba gecmıs olsun bnde 25 haftalıgım uc gundur şiddetlı öksürüğüm var grıbım ılac vermıyorlar diye doktora gıtmedım ne kullanıyorsunuz acaba ne verdıler antıbıyotık mi oksuruk surubumu