Ben de medstar topçular murat doruk’a gidiyorum. Çok fazla gebesi var o yüzden randevu aldığımız halde bekliyoruz, mesaj atınca hemen cevap alamıyoruz ama er geç mutlaka dönüyor. Çok ilgili, sakin, güler yüzlü ve panikletmeyen bir doktor. Ücretlerden emin değilim, sağlık sigortam olduğu için ödemiyorum ama sanırım muayene 850 doğum 15 bindi bu yıl