ey_ber Kızlar adetten 4 gün önce kaset test yapmıştım 2.cizgi var gibiydi bugün erken test yaptım negatif hamile değilmişim. Bat 16
burcum_17 ey_ber Benimde kaset testimde ince bir çizgi vardı gölge gibi erken gebelik testi aldım onda hicbirsey yoktu aynı sizinki gibi 4 gün daha bekleyip kaset test aldım pozitifti daha sonra kan testi 844 çıktı şuan 6 haftalık gebeyim
ey_ber Rozalii-67 evet hiç yok çok dikkatli baktım. Zaten hiç belirtimde yoktu 2 gün var adetime varsa mutlaka çıkardı
ey_ber Rozalii-67 her şekilde baktım eminim yok😄 kaset testindeki kuruma cizgisiymis postuma bakarsaniz orada fotoğrafı var
Rozalii-67 ey_ber ya yansıma mi oldu anlamadm ben yanlış gördüm heralde ya var gibi geldi bir an bana 🤦
ey_ber Rozalii-67 görmek istiyoruz ya o yüzden göz yanılması oluyor. Hem adetime 2 gün var eğer gebelik olsaydı gözle görülür şekilde çıkardı
ffckizannesi Bence bi tane daha normal kaset alıp bakın benm de erkende çıkmadı ama normalde çıktı kan değerim 25 ti
ey_ber ffckizannesi 4 gün varken adetime kaset test böyle çıktı bende onun için erken test aldım ama hiç çizgi yok onda belirtimde yok zaten
ey_ber Rozalii-67 Allaha şükür 1 oğlum var benim bu ay 2.yi düşündük ama öyle yumurtlama gününde falan denemedik zaten ümitli değildim pek adetim düzenlidir o yüzden başka gün yumurtlama olmaz
ffckizannesi ey_ber çünkü umutlandırmam istemedim ama erken testinizi de ilk açtığımda çok çok silik bir hayalet görüyorum bende erken tatte öyle oldu sonra kasette çıktı
ffckizannesi ey_ber bu test biraz bozuk gibi de geldi ya da çok mu idrar damlatılmış . İnş çıkar çok sevinirim
Rozalii-67 ey_ber Rabbim bu evladı bağışlasın bitane daha nasip etsin inşallah ♥️ bu ay olmadı diğer ay o zaman artk💞
burcum_17 ey_ber Ama cidden bnmde böyleydi hatta ovulasyon testim vardı elimde onu da yaptım 4 gün üst üste pozitif çıktı emin oldum biraz daha bekle tekrar yap bnce testi Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏