Kızlar 34+5 haftalığına cumartesi 35 olacam ve gobegimizin altı vijinalin ustu oluyor agrım sancı gibi
Bide kalçalarım da krap gibi bişeyler oluyor yürütüyor bazen toparlıyorum ikinci gebeliğin ama ilk defa yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum yaşayan varmı acaba doğumun habercisi mi acaba nstye girdim araligin 8 de girdim nstye sancım çıkmadı doktor çok güzel dedi