Merhaba , bugün kontrole gittim. Çok şükür herşey yolunda . Doktor kasık ağrılarının normal olduğunu söyledi , rahmin büyümesine bağlı olarak bu ağrılar normalmiş . Ve rahmin en hızlı büyüdüğü dönem ilk 3-4 ay dedi bu yüzden ağrıların olması çok normal dedi kızlar 🤗 ağrılara dayanmaya devam ☺️