Raabiagundasi Ben hiç test yapmadım bekliyorum yarın olmasını, 😄 ama mıhtemelen regl olurum diye düşünüyorum, çünkü belirti yok, sadece akşamları çok uykum geliyor o kadar, ağzımın içinde de iki tane yara çıkmış, bir de sağ gözüm seyiriyor, kasıklarımda çok az iğne batıyor gibi oluyor, bunlar belirti değil düşünüyorum nedense umudum yok.