Hamiss16 7.haftamdayım aksam uzeri iki damla lekelenme vardi camasirimda degistirdim tekrar cok acik renkte olmus yine basina gelen var mi acil doktora gideyim mi beklesem mi?
Hamiss16 3 haftadir doktordaydim en son kalp atisini izlettirdi heraey normal biay sonra gorusuruz dedi internettede kimi yerlesme kani felan yazmis daha once basina gelen vae mi acaba
Burcu_ilhann Hamiss16 canım aynı şeyi bende yaşadım 7-8 haftalarda 1 hafta kadar kahverengi akıntı gelmişti acilden gitmiştim bende progestan veriyorlar genelde yerleşme diyorlar ama sen yinede bi doktora görün ne olur ne olmaz hem için rahatlar ☺️
GizemCengiz Bana da oldu aynısı korktum hemen doktora gittim düşük yapıyorum sandım ağladım ama normal bir durummuş meğer progestan kullandım