orkide123p3t Kefir kızlar çok iyi geldi bana bebeğe de sağlıklıymış kilo aldıran bir içecek, vallahi kuş gibi rahatladım 1 haftadır 🙏😍
Mercimeek orkide123p3t benimde elim ayağım kefir oldu ama ben sade içemiyorum meyveli de şekerimden ötürü yasak :(
Bktgzdd orkide123p3t decavit diye bir multivitamin var devlet karşılıyor bana doktor onu yazmıştı onu kullandığımdan beri düzenli tuvalete çıkıyorum çok şükür
Aynur52 orkide123p3t Allah rızası için bana da ishal için bir şey söyler misiniz geçmiyor bir türlü 34+1 günlüğüm
Ebru-29 Mercimeek sadesinin tadı da pek çirkin Allah affetsin 😬 seviyorsanız tarçınla falan tatlandırın yasakli olmayan meyve varsa siz içine koyup blenderdan geçirin
orkide123p3t Mercimeek 1 bardak içiyorum 3 günde 1 bende cok sevmiyorum ama mecbur kabkzken ıkınma daha zor ve tehlikeli olduğunu öğrendiğimden beri gayret ediyorum içmeye sizde öyle yapabilirsiniz erken doğumu tetikliyormus korktuğum için bu gayet makul geldi
Boncukk123 Mercimeek canım meyvelilerin içinde cok fazla tatlandırıcı şeker ve aroma artırıcı var cok zararlı bende içemiyordum yarım bardak yarım bardak başladım yanına ceviz badem ekle ilk baştan o sekılde dene
Sadelim Ebru-29 bende sabah uyaninca bı bardak ılık su ve bır yada iki adet kuru incir yiyorum yarım saat sonra kahvaltı yapıyorum ekmek makarna tüketimine dikkat edip gün içinde bı tane de yesil elma birebir bende bu şekilde rahatladım
MorKelebek54 Ebru-29 icine kakako ya da neguik ler var ya toz oluyo sicak da sogukda iciliyodu galiba onlardan eklesek tasi nasil olur acaba sade kefir hic icmedim ama tadi aci diye bikiyorum ayrica arkadasim bile istifra edince her ictiginde ben de icemedim bide boyle denesek nasil olur acaba
Ebruarss Ebru-29 sadesini alıp bir bardağa içerisine çok az kendi yaptığım reçel ile tadlandiriyorum meyvelinin sekerinden daha sağlıklı oluyor ben memnunum bu şekilde denemenizi tavsiye ederim
Mihriban07- Benim gibi kefir sevmeyenler için kuru meyve özellikle de kayısı hoşafı çok güzel bir alternatif oluyor
yasos Bende çok kefir içiyordum kabızlık için ama doktora dün söyledim çok içme dedi sizde dikkat edin, kayısı ye dedi. İyi gelmezse diğer kontrolde ilaç yazarım dedi.
orkide123p3t yasos 3 günde 1 içiyorum ben bilemedim duymamıştım gebelikte faydalı diye biliyorum tabi herşeyin fazlası zarar
orkide123p3t Elosdef ben yürüyüş de yapıyorum düzenli olarak geçmedi kefirle düzelttik sorunu 🙈 Bi ara hiç geçmeyecek sanıyordum hatta doktordan ilaç bile isteyecektim o derece
Mercimeek orkide123p3t tüm hamileliğim boyunca ıkındım ben 😂😂 doğurmadım çok şükür şuan erken doğum riskim var kuzum ama yine açılma vs değil sancılarım başladı o yüzden
Mucizemses orkide123p3t ben daha 8 haftalığım ilk haftalar dada mı tehlikeli acaba ben de ne yaptıysam ne denediysem kurulamadım bu illetten bazen ciddi okunmaların oluyor korkuyorumda
Elosdef orkide123p3t herkeste farklı oluyor demek bende de kefir gram etki etmiyor sağlıkla geçirelim de bu süreci bebişleri alalım kucağımıza hepsi geçer inşallah🌸
Momtobe69 orkide123p3t hangi kefiri tüketiyorsunuz ve ne sıklıkta acaba. Bende bi düzeliyorum bi kötü oluyorum doktordan ilaç isteyecektim bende 🤦🏻♀️
Sabrusebat Gebelik şekerinden dolayı meyveli olanları içemiyorum yoksa çok sever tuketirdim gebelik öncesi. Sade de kolay kolay icilmiyor faydalıdır mutlaka ama kabızlığa bu kadar iyi geliyorsa ben de deneyeyim.
Sabrusebat Ben de kuru erik ve zeytinyağı icerek akşamları idare etmeye çalışıyorum, kabak çekirdeğini de deneyeyim.