Enson adet tarhim 36 Ekim Kasım’da adet olmadım kan verdim beta HCG az çıktı 43,04 çıktı adetim ozamn 10 gecikmisti. Şimdi 20 gün gecikmiş. Ama nedense dktr demedi kaç haftalık oldunj bire köşe görmedik birde idrarın sıkışık olsaydı gornurdu dedi bana tansiyonum bakti16 iyi dedi