Sevvalll42 Bugün uyanır uyanmaz göğsüm sancıdı ama ellediğimde hiç bi ağrı sızı olmuyo sadece sızı giriyo budamı hamilelik belirtisi kızlar nasıl oluyo sizin ilk hamileliğimde hatırlamıyorum göğsümde bişey yoktu
Aybarssmom_ Benim daha çok ucundaydı hassasiyetim hâlâ öyle gerçi normalde evde asla sütyen takmam ama hamileliğimden beri takıyorum
Lg050393 İlk hamilelikte meme büyümesi, hassasiyyet olmuşdu. Bu ikinci hamileliyim ve büyümü falan yok normal memem, ama meme ucumda aşırı ağrı var. Doktorum gebelikten böyle olduğunu söyledi, şu an 27+3 günümüzdeyik
Sevvalll42 Lg050393 benimde mememin üstünde oluyo adetime daha 10 gün var belki ilerleyen günlerde tamamı hassaslaşır
hepoyleolurzaten_ Sevvalll42 benim 9 gün var ara sıra göğüsümde ağrı oluyor.Kasıklarımda ağrı çok oluyor bel ağrısı falan neden acaba👀
agilkaya Sevvalll42 bu postunuzun sonucunda ne oldu acaba ☺️ benimde bata 11 gün kala göğüs ağrım başladı şuan bata 8 gün var. Normalde adete 3-4 gün kala hassaslaşırdı
hepoyleolurzaten_ Sevvalll42 yok yav 9 günüm var reglime 🫤gerçi erken kızım 11 aylık 2 yaşında olsun isterdim🥲
Sevvalll42 hepoyleolurzaten_ zor olmasmı bebiş daha küçükmüş usluysa pek bişey olmaz ama yinede daha bebekmiş
hepoyleolurzaten_ Sevvalll42 uslu ama hamileliyim kötü geçerse nasıl bakarım onu düşünüyorum onun için olmasın 2 yaşından sonra olur inşAllah🤲🏻🥹