Merhaba kızlar 14 haftalıkken cinsiyet için gittiğimde doktor iki ultrasondan bakıp kız dedi , bı hafta sonra gel kesinlistirelim dedi gittim bu sefer erkek dedi çıkıntı var ama net değil erkeğe benziyor dedi ,şimdi 16 haftalığım tekrar gidicem yaşayan varmı böyle sonuç ne oldu 😍