Ben bu hamileliğimden önce kimyasal gebelik geçirdim ikisinde de reglime 10 gün kala belirtilerim başlamıştı herkes daha bu kadar erkenden başlamaz falan dedi ama benim vücudum erken tepki gösterdi resmen. Reglime 3 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Bünyenizdeki farklılığı en iyi siz anlarsınız hayırlısı olsun hakkınızda