gecesiyah Kızlar bugün tam 8 haftalık hamileyim ama mide bulantım aşırı fazla ne yesem çıkartıyorum su bile içsem geri çıkartıyorum 1 haftada 2 kg vermişim biraz endişeliyim açıkçası önerilerinize açığım
meymis gecesiyah doktorunuza söylerseniz size prilam yazar. 18 haftalığım hala kullanıyorum zira erir giderdim ben. Kullanım şeklini söylerler ama ilk haftalarda 2 sabah, 1 öğlen, 1 gece şeklinde içtim. Şimdi ise günde 2 tane ile duruyorum.
Selinmoon gecesiyah şuan beni anlattın 11 haftalığız yine devam ediyor ben en son 5 kg vermiştim eminim ki 1 2 kg daha vermişimdir . Doktorumla konuşup ilaç isteyeceğim
Zararsiz01 Doktordan mide bulantısı ilacı isteyin. 4 ay boyunca prilam kullandım. Mide bulantısı yine oluyordu ama en azından kusmuyordum
Mervenursavas Bende şuan 6 haftalık hamileyim.sabahları aşırı mide bulantım var bişeyler yedikten sonra da devam ediyor. Çalışıyorum ve bu beni zorluyor ne yapabilirim