Ahbenimcanumm Parlaklığı artırıp dikkatli bakarsanız silik çizgi görüyorum 10 dk da çıktı ama sanki c çizgisi biraz ortaya doğru bozuk olabilir mi sizce Buda testin kapalı hali Test bozuk değil mi ?
Mercimeek Ahbenimcanumm bu test bende de böyle silik çıkmıştı kan verdim negatif geldi başka bir test alma şansın var mı kuzum ?
Lasol_fa Ahbenimcanumm ben de ilk test yaptım 10 sonra silik çizgi oldu 5 gün sonra tekrar yaptım tamemen kırmızı oldu ikin.ci cizgi
Esraaar Fotoğrafta çok belli olmuyor normalde görüyorsanız ve dediğiniz gibi ilk 10 dakikada çıktıysa hamile olabilirsiniz yeni bi gebelik olduğu için silik çıkmış olabilir bir kaç gün bekleyip tekrar deneyin
ffckizannesi Çok silik bende gördüm bir de kasetle deneyin herkese de bunu söylüyorum ama iki hamileliğimde de daha net gördüm onda