Neseyakut sonsuzmasalim benim bebeğim 33 haftalık 1860 gr . Hatasıyla uyumlu dedi banada. Şimdi bunları okudukça benim bebeğim çok zayıf diyorum 😏
sonsuzmasalim Neseyakut her bebek farklidir canim doktor iyiyi dedikten sonra endiselenmene gerek yok
Merve71 33.haftamdayim kontrolüm vardı bugün kızımın kilosu 2150 gr mis doktorum gayet iyi dedi kilosuna 🤔
Melis_tugba sonsuzmasalim 😅 bugun 3 muz yedim 😂 gidişle günde kiloya cıkarırım givimi herseyden tiskinme var ya bende mahvediyor midem direk bulanıyor
sonsuzmasalim Neseyakut aaa kabız mı oldun☹️ bana bi hemşire demişti, hep elma suyu iç kabızlığa iyiyi gelirmiş
Aryamom- Melis_tugba yarın belli olucak inşallah benim gittiklerim abartmıştır ben zayıf olduğuna takılmıyorum erken olurda bi sıkıntı olur diye çok korkuyorum yarın 2 haftadır beslenmemi resmen iki karına çıkardım fark olucak mı bilmiyorum
Melis_tugba Aryamom- banada haber ver kuzum cok geçmiş olsun ben ama demir ilacını vitamini bıraktım sonrada zaten düzgün beslenmemeye basladım hani cok nadirdir düzgün bise yedigim şimdi toparlıcam inşallah
Aryamom- Melis_tugba çok dikkat et sende pişman olmayalım canın istemesede bol bol ye sağlıklı beslen yarın anlatırım çıkınca ❤️
Melis_tugba sonsuzmasalim mide yanmam var oda yapıyor olabilir bilmiyorumki 😁 bide bende böyle ay ıy tiplerinde olan biriyim cocukları bi kucagımıza alsaydık vallaha ciğerlerim cıkana kadar kussam bile sorun değil 🤣
Ebbrruu Derya433 benim 35 haftalıkken 1730 gramdı ve 35 haftada doğum yaptım ve gayet sağlıklı zayıf olsun noluyo yani boşversene milleti herkes çok meraklı moral bozmaya herkes doktor.
GulUmut Tunurr aynen ben de 34 um bugun dr 2200 dedi, cok guzel dedi haftasina da uyumlu, az falan demedi
Melis_tugba Aryamom- yok artık öyle yicem 😔 ay o benim miniğim rabbim bizlere bagıslasın onları agladım bugun bise olsu diye ama tahmin ediyodum dün uyurken düşündüm ben hic beslenmedim bu cpcuk gelişemedi siye
1melek1annecik Goodnesscircle çok güzel yazmışsınız.. Bnm de bu şekilde problemim var ☺️ doktorum iğne verdi bi de aspirin.. Ama Bn inanıyorum sağlıklı doğacak Allahın izniyle ☺️