Cgdmerl Ben yardımcısını aradım sordum ilacini kullan çık dedi.Bir de bsey olacaksa evde de olur diye düşünüyorum ben.Allaha emanet ediyorum bebeğimi Rabbim korusun.ilk öğrendiğim günde yola çıktım tek fark şimdi ki şehirler arası otobüs Rabbim korusun.