emrekedi doktor bulantıya bu ilacı verdi 6. haftadayız çok midem bulanıyor ilaç iyi geliyor ama bebeğime zararı olursa diye korkuyorum bir sürü yan etki yazmışlar? bi fikri olan var mı
gozdexx emrekedi bu ilaç zaten çoğunlukla gebelere yazılıyor bi zararı olsa bu kadar tavsiye edilmezdi doktorun önerdiyse güvenle kullanabilirsin canım
Serba emrekedi bende kullandım gece yatmadan 2tane 25.haftaya kadar benim sonra bulantım bitti bıraktım sonraa
Flankes emrekedi zararını bilemiyorum ama ben o olmasaydı nasıl olurdu bilmiyorum çok etkili bir ilaç
NazifesEnayAkup Zararı olsa doktor lar niye yazsın ki bn 33 hafta oldum hala kullanıyrm günde 2 tane kullan korkma
Nil00 Haftamdayim bir aydır düzenli kullanıyorum, bir gün içmedim o gün mahvoldum resmen bulantım devam ettiği sürece kullanacam
aminehumamoms emrekedi 37+4 haftalıgım hala kullanıyorum ilk günden beri doğurucagım sabaha kadarda kullanıcam valla bitirdiğim kutuların haddi hesabı yok
Sebahat25 emrekedi banada yazdı yazarken ılac degıl takvıye gıbı bırsey bu dedı ben yınede guvenıp kullanmadım aklına takılıyorsaw kullanma bu gebelıgın cılvesı kusmaktan on kılo verdım ama kullanmadım
dicledila emrekedi yatmadan önce 2 tane kullandım 4 ay bpyunca hala midem bulandığında kullanıyorum beslenememek bebeğe daha çok zarar verir diye kullandım ilk üç ay bebeğin organları vs gelişiyor diye