Mlke_plt 30 haftalık hamileyim bu ay 1 kilo fazla aldım hamileliğim boyunca fazla kilo aldım nasıl dengelerim var mı öneriniz
Damlaalyz Mlke_plt ben ilk çocuğumda baya yemiştim 13 kilo ile doğuma girdim bundaysa doğru duzgun bişey yemiyorum yine aynı düzende gidiyor kilom 24 haftalık oldum 6-7 kilosunu aldım bile. Artık bünye meselesi diye düşünmeye basladim
Yeliz34 Mlke_plt engelleyemezsin canım şahsen ben engelleyemiyorum çokta yemiyorum ama her ay 1 kilo almam gerekiyor 🤔
Deletedmom_112 Mlke_plt ekmek, tatlı, pirinç, patates, börek bunları asla tüketmeyin meyve günde 2 tane ve 3lt su. Riskiniz yoksa da yarım saat yürüyüş bunları yapan her gebe sağlıklı bir şekilde kilo alacaktır 🌸
Aaa122 Mlke_plt çok değil ya zaten bundan sonra bebek kilo alıyor siz değil sizde ödem şişkinlik olur doğumdan sonra balon gibi sönecez 😂 bende 8 kilo aldım 36. Haftamdayım
Mlke_plt Deletedmom_112 normaldede çok su tüketen biriyim hamileliğimde de öyleyim yürüyüş yapmıyorum üşeniyorum😅😂😂 ve bu ekmeği kesemiyorum sanırım ondan 🥹😢
Arzu343434 Mlke_plt aslında biraz dikkat et dedi 15 kiloyu gecmemesi iyi olurmuş :) bu ara fazla börek falan yedim dayanamadım 😄
Deletedmom_112 Mlke_plt azaltarak kesmeyi deneyin emin olun alışacaksınız sağlıklı beslenmeye başlayınca sağlıklı beslenmek artık düzenli hale geliyor arada kaçamak yaparakta kendinizi ödüllendirirsiniz
Tatar59 Mlke_plt diyet yapacaksın başka yapacak bişey yok. Diyetten kastım sağlıklı beslenmek. Geçen ay 4 kilo lamistim ne bulduysam yiyordum tatlı abur cubur, karnım doysa da yemeye devam ediyordum. Bu ay diyet yaptım hiç kilo almadım yarım kilo falan vermişim hatta. Doktor da harikasın dedi. Bebekle ilgili herşey yolunda çok şükür.