Bu haftasonu doktor kontrolüm var. Kürtajın üstüne hiç korunmadık ve 9. reglimi oldum, hala gebelik oluşmadı. Doktordan klomen ya da muadili bi ilaç istesem verir mi? klomene nası başlatılıyor daha doğrusu bilgisi olanlar?
Daha önce iki kez kontrole gittim yumurtlamada vs sıkıntı yoktu, hormon testlerimde iyi. Reglim zaten düzenlidir. Kilo problemim var sadece.