25 kasim sabahı oğluma kavuştum.24 kasım doktor kontrolüm vardı 39+4 gittiğimde hafif adet sancısı gibi agrım vardı ama nstde sancı hiç çıkmadı eve geldik gece yattım 3 buçuk gibi bu sefer biraz daha belli ağrılarla uyandım ve biraz bekledim agrım geçmedi.Dusa girdim çıktım eşimi kaldırdım sancılar belli aralıklarla geliyordu hazırlanıp çıktık 4 buçuk gibi 5 gibi hastanedeydim giriş işlemleri oldu meryem ana otunu suya koydum 😂hastanade acilmam 5 cm olmuştu gittiğimde. Bi süre odada sancı çektim 7 gibi doğumhaneye alındım ve 7 buçukta oğlum doğmuştu.Rabbim herkese sağlıklı kolay doğum nasip etsin.Not: ikinci doğumum 😃