filizmom Kızlar 11 aralıkta 1500 liralık alışveriş yaptım dün görebiliyordum sabahtan, akşam üzeri sipariş falan gözükmüyor müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor asla. Başına gelen var mı ya indirimden almıştım iptal etmesinler 😢
nilaydeniz filizmom ben de aynı tarihte sipariş vermiştim benimki de görünmüyor bugün arayacaktim ama önce siparişin faturasını gönderdiler az önce de kargoya verildi mesajı geldi o yüzden rahatladım açıkçası
Nazli2_ filizmom aynen bendede öyle oldu kargoya verildi demek o yüzden görünmüyor 1 2 güne gelir kargon
Newmom777 filizmom bende 2 gün önce alışveriş yapmıştım bugün baktığımda göremedim ama iletişim numarasından arayıp sipariş takipçi seçtiğinizde orada sipariş adetinizi söylüyor
filizmom nilaydeniz kargo takip numaranız var mı? Bana da kargoya verildi mesajı gelmişti ama takip no yoktu henüz o yüzden tedirginim. Müşteri hizmetlerini hiiiçç aramayın bile 5. Ye arıyorum asla ulaşılmıyor.
filizmom nilaydeniz kargo takip numaranız var mı? Bana da kargoya verildi mesajı gelmişti ama takip no yoktu henüz o yüzden tedirginim. Müşteri hizmetlerini hiiiçç aramayın bile 5. Ye arıyorum asla ulaşılmıyor.
nilaydeniz filizmom takip numarası yok maalesef ya, kargoya verdik mesajında takip için tıklayın diyor linke tıklıyorum ama yine de görünmüyor eski siparişlerim görünüyor sadece. Anlamadım ben de ne olduğunu
filizmom nilaydeniz akşama doğru takip no mesajı geldi bana. Ordan takip ederim artık size de gelir muhtemelen.
Elif3333 filizmom canım mobil uygulamada sorun var sanırım aynı numaranla sitesinden giriş yap görünüyor. Bende göremedim öyle gördüm