bebeksu0 kızlar sürekli kasığım ağrıyor hem de her gün acaba normalmi değilmi anlamıyorum doktora haber vermem gerekirmi ? 1 hafta önceki kontrolde söylemiştim yalancı sancılar demişti ama bu kadar ağrı normalmi tüm gün adet ağrısı çekiyorum ya
bebeksu0 Smr28 valla normal diyor doktor ama bazen öyle ağrım oluyorki bu nası normal diyorum resmen sancı çekiyorum
Smr28 bebeksu0 suyun veya nişanın gelirse ztn doğum oluyor demekki. Belli olmaz bu haftalar da doğum yapan var belki doğumun yakındır hayırlısı
bebeksu0 Smr28 suyum gelmedi nişanımda yok yani akıntım var ama her zaman olan akıntı o yüzden ayırt edemiyorum bilmiyorum doktorada sürekli gitmek istemiyorum daha 5 gün oldu gideli
Smr28 bebeksu0 gerek yok bence gitmeye nişan gelse sorun değl hemen gitmesende olur suyun gelirse gidersin
Smr28 bebeksu0 bebeğin hareketlerinde sorun yoksa gitmeye gerek yok bence yinede siz bilirsnz ya da acile gidin
bebeksu0 Smr28 Çok şükür bebeğin hareketlerinde bir sorun yok ben de zaten o yüzden biraz rahatım ama gerçekten bu çektiğim ağrı katlanacak gibi değil her Allah’ın günü bıktım ne yürüyebiliyorum ne yatabiliyorum