Haticedgn33 Kızlar tetanoz aşısı oldum kolumda ağrı halsizlik ve şişkinlik var sizde nasıl oldu normal mi
Merimerim Ben de pazartesi günü 31.haftalıkken tek doz oldum bugün perşembe hiç ağrısı kalmadı. 2 3 güne geçiyor ağrı