37+3üm şuan dün çatı muayenesi oldum 3 cm açılma var dünden beri minik minik leke geliyordu çamaşırıma doktorum muayeneden dolayı gelebilir demişti 1-2 haftadır katı sarı bi akıntım oluyordu ama az önce uyandığımda baya katı sümüksü hafif kahverengiye dönük sarımsı bi akıntı geldi peçeteye nişan olabilir mi