Murphyyy Benimle aynı haftada olup vajina ağrısı çeken var mı bir de sol tarafı ağrıyor. Rahmin baskısı için erken değil mi herhangi sancı hissetmiyorum. Ağrı ara ara değil sürekli var. Yaşadığım yerde doktor sıkıntısı var gidemedimde. Yardımcı olur musunuz?
Melekler12 Murphyyy çok normal canm bebek büyüdükçe rahime baskı yapıyor oda acı veriyor ileriki haftalarda daha çok artacak