Ben doğum şeklinden bağımsız 2 doz yaptırdım 20 24. Haftalarda.
Hastahane koşulları haricinde Mevlam korusun bi kaza olabilir yara alabiliriz yada afet ülkesinde yaşıyoruz gene biseyler yaşayabiliriz Mevlam sakınsın korusun ülkemizi.. tedbir amaçlı oldum açıkçası