kendiniz kafanıza göre bir şey yapmayın bende travazol kullanmıştım hafifletiyor rahatlatıyordu sonra etki etmemeyd başladı doktora dedim fitil verdi fitilde geçirmedi devam etti en son gittiğim bi doktor vajinal krem verdi şırıngayla içeri sıkıyorsun o iyi geldi daha da tekrarlamadı çok şükür bu aralarda tabi ben yoğurt sürdüm nioli yağı kullandım nioli de rahatlattı ama çözüm olmadı o yüzden en iyisi doktorunla ilerlemen