AlyaDerin21 Mother 38+3 günlüğüz bebeğin aşırı hareketlerinden dolayı yatamıyorum yaa Kızlar sizce normal mi? Ama çok uzun zaman oldu böyle hareket etmiyordu , çok ama çok hareketli sizce Doğum mu?
BMH Mother 21+2 bi kızım daha var 2,5yaşında o ne zaman kalkarsa o zaman kalkıyorum geç yatıp geç Kalkan’lardan o da gün içinde uyumuyorum gece 3ten önce de yatamıyorum
Bhr075 İyi geceler Gebişler 🤗 34+4 yiz kasıntıdan zaman yaklaştıkça heycan ve içimdeki kıpır kıpır olan paşamdan uyuyamıyorum😱 zaten kaç kez lavoboya kalkıyorum gece uyumak haram bize..
Prensesimi-beklerken Elifkedi banada saçma geliyorda bir umut işte😄 Allah kolaylık versin hepimize gece nöbetlerine bir süre devam anlaşılan 😏
Prensesimi-beklerken Zeyneb99 magnezyum kullanmaya başlamadıysan doktorundan iste canım çok iyi geliyor ve sade soda tavsiye ederim.son haftalarda işe yaramiyor pek ama senin haftan daha erkenmiş umarım rahatlatır
Prensesimi-beklerken Aydinlar01 ben çok öncelerden kullanmıştım ama gebelikte mümkün olduğunca ilaç kullanmıyorum gebelik ilaçlari dışında bu yüzden bilgim yok.onun yerine kehribar kolye aldım ve sanki işe yaradığını düşünüyorum😉
Aydinlar01 Prensesimi-beklerken doktor tamamen bitkisel dedi. Aslında o yüzden aldım. Ama çok da uykumu getirmedi.
Prensesimi-beklerken Aydinlar01 hamilelikte kullanılan bitki çaylarını araştırabilirsin belki onlarda işe yarar.kaç haftalıksın bu arada?
melkebtt Mother 35+3 üz kesinlikle bebegin pozisyonu ile alakalı uyku düzenim bazen kuş gibi uyuyorum tabiki icimin yanginlarini saymazsak 😫
alcang Elifkedi ikiz olunca bide 🥰 iyi olsunlarda uykusuzluğada razıyız. Sağ salim doğsunlar inşallah kuzum 😍
Prensesimi-beklerken Zeyneb99 akşamları bi tane sade maden suyu içersen iyi geliyor ağrı ve karamplara