Bsrakyc59 😊 ben 3 gibi yatıyorum 10 dakka uyuyorum eğer bi ses olur uyanırsam bittim sanki 10 dakka 10 saatmiş gibi dinçleşiyorum sonra sabah 5 6 dal dalabilirsen uyku denen bişey Yok bende zombi gibiyim ki çok severdim uykuyu 😔😔😔 işin ilginç yanı halsizde değilim sanki hep uyumuşum gibi aralıksız uyuşabiliyormuşum sen canım ben son haftaları düşündükçe daha çok uykusuz kalacakmışım gibi geliyor