Mngzli 28 de yükleme yaptırdım aclık 92 tokluk 120 cıktı 33 de idrarda seker +2 cıktı yinede aclık tokluk son 3 aylık sekere bakalım dediler aclık 93 tokluk 130 cıktı 3 aylık seker 5.1 cıktı normal cıktı yani 35+0 Olcam 12 den sonra 2 gun once doktora gittim tekrar idrar verdim şeker cıkmadı bebek karın cevresı 37 cıkıyor bence senın sekerın var dikkat et sürekli baktır dedı bende alet aldım daha gelmedi yolda vallaha var mı yok mu bilmiyorum bisey yemeye korkar oldum özel olan doktorum bebek iri diyor hamur ısı yeme tekrar bakım ben dedi özel de olan devlette ki de seker diyip durdu arada kaldım anlıcan bende 😂🤦🏻♀️ şeker hastası tanıdım hamile biri var insülin kullanıyor ona anlatıyorum sonucların cok iyi seker yok sende o doktora bakma sen diyor persembe tekrar gidicem bakalım özele gidicem bu sefer ne diyecek o