066 Kültürümde üreme oldu antınıyotık verdi doktorum 2 gün ıctım fena yapıyor beni ve kustum arkadaşlar dayanamadım çıkıyorum şu an doğumuma 1 aydan az kaldı zaten nasıp olursa doğal yollarla azalta bılırmıyım acaba yada bebişe zararı olurmu
_almirasmom 066 valla bacım ben doğuştan berı ıdrar yollarından muzdarıbım bu ıdrar yolu yuzunden de bı dıs gebeliğim var zaten , bactrim forte yazdır doktoruna max benı 2 ay goturuyo
Gizemd-01 066 offf bende şuan çekiyorum idrar kültürümde bakteri çıktı antibiyotik iğne vuruluyorum nolacak bilmiyorum. Doğal yolla da desteklemek istiyorum ne yapmam lazım ?
066 Paronayanne ya benim hamılelıkte fazlalaştı 33 haftalığım yanı bılmıyorum antıbıyotık kullanmasam doğumdan sonra doğal yollarla halledebılırım belkı
Paronayanne 066 bende 12.haftamdayım ve hep var antibiyotik kullanın bebeğe geçme ihtimali yüksek ve bu doğum sonrası bebekte sorun yaratıyor
Maryhoney 20+5 olduk başından beri geçmiyor 4 kutu urocare bitirdim 1 kutu antibiyotik ama yok yeşil sümük gibi akıntım var 😶
MomsE Gizemd-01 kefir ve dut kurusu çayı içebilirsiniz. Bana fayda etmedi dut kurusu ama faydasını gören çok kişi var
Aryaam 066 benimde öyle siz tuvalette otururken böyle canınız aciyimu benim özellikle o oluyo oturunca sanki rahmimim dışarı firliycakmid gibi
066 Aryaam bu ara yürürken ayakta öyle oluyordu rahmım düşecek gıbı oluyordu Sımdı oluyor ağrılarım ama o kadar değil
Pamuk 066 Bakteri varken en kesin çözüm iğne.Doktorla konuşun bu durumu enfeksiyon olunca asla geçmiyor antibiyotik olmadan.
Gonca29 Kızılcık iyi gelmişti ilk başlarda bana marmelatını yapmıştı kayınvalidem bi kaşık yiyordum günde şimdi tekrar oldu kaşıntı yanma yok ama beyaz yoğun ve çok geliyor enfeksiyon mu değil mi anlayamıyorum ben de
Gizemd-01 Pamuk inşallah 🙏 tüm çamaşırlarımı 60 derecede yıkıyorum. Sürekli çamaşır değiştiriyorum. Her lavaboya girdiğimde temizleyip giriyorum.