26 haftaligim devlete gidiyorum 3. Bebegime hamileyim dun kontrolde senin kanaman veya agrin varmi diye sordu ben soylemeden aksamlari yatarken saga sola bile donerken aglicak kivama getiriyor beni o agri dedim ama kanamam yok coksukur. Rahim agzi kisaligi goruyorum bi alttan bakicam dedi neyse bakti kamerayla rahim agzi kapalı guzel dedi ağrı ve kasılmalar icin suda eritme hap verdi. Başına gelen varmi internetten arastirdim korkuttu beni 30 yasindayim 6 sene once oglumu kucagima aldim 8 sene once kizimi hic bi sorun yasamamistim coksukur ama bu beni korkuttu basina gelenler nasil atlatti bu durumu?