Kbraozdemir0206 ay maşallah ne güzel ilerlemiş hafta bnm ilk gebeliğim de de aynı son haftlar baya artmıştı doktoruma dedim oda dik yat dedi 😂 oturur gibi ztn bı yere sigilmiyor ki son haftalar yastıkları doldururp otruyodum uyuyodum dik durmak rhtltir maden suyu ve normal su yudum yudum içmek çubuk kraker yatıştırıcı ılık süt birde salatalık yatistiriyo en son artık dayanamıyorum dediğinde ilaç iç demişti gaviscon diye bı surup bı kaç defa içtim emin ol oda tam rahatlatmiyo 😂 doktorum psikolojik olarak iyi düşün agricak ama bn bı şekilde uyucam gecicek bugünde bitecek diye düşün dedi 😂