Kızlaaar birşey sorucam bu haftada olup yada olmuşta doğum yapmış olanınız varsa söylesin bebeğim çok hareketli bazen bir yere toplanıp sonra kendini salıyor ve alt kısmıma baskı yapıp acıtıyor bu doğum başlangıcı mı başlangıcıysa böyle yapıp ne zaman sonra doğar?