Kizaniminanasiyiim Kızlar göğüs uçlarım süt topluyo ve çok kaşınıyor bazen sancı veriyor doktor bana hindistan cevizi yağı dedi ben bepantol de sürüyorum ama çare yok gece olunca kaşınması geçmiyoe ne yapmam lazım
Nesfur41 Kizaniminanasiyiim Ay biraz tuhaf olcak ama benim bi yerim çok kaşındığı zaman mesela sinek ısırınca tükürüğümü sürüyom kaşınması geçiyor 😂 bence dene belki işe yarar ne kaybedersin 😂
_mom22 Aynısını yaşadım ağrıdan sızıdan deliriyordum ve madecessol krem kullandım hemen geçti. Ovmadan hafifçe sürün üzerinde 15 dk bekletin iyice emince üstünüzü giyinin. Umarım geçer bnmki gibi