Sedefates Kızlar 29+4 haftalik gebeyim şimdiye kadar hiç aşı olmadım ne doktorum nede sağlık ocağı aşı için çağırmadı neden olabilir acaba
umaydurununannesi Sedefates saglık ocagı gebe oldugunu bılmıyo mu benı 2 hafta once bıle cagırdı tansıyonumu kılomu flan olctu
Sedefates 2 ci hamileligim benim ondan olabilir mi acaba ama 9 sene oldu dogum yapalım tekrarlanması gerekmiyor mu aşının merak ettim
Nesfur41 Sedefates Heeee 10 yılda bir diye biliyorum ben kayıtlarda gözüküyordur belki ondan yapmamıştırlar
umaydurununannesi Sedefates benım 4. Hamılelıgım son 5 senede bı kac kere ıse gırerken olmustum kızımda oldum 2 tane oglumda 1 tane yaptılar artık sen olmıcaksın son dozun bu dedı
Glcn2024 Tabi ki tekrarlanması gerekiyor geçen sene doğum yapıp tetanoz aşısı olmuştum ona rağmen bu hamileliğimde iki defa daha oldum doktor dedi ve sağlık ocağı da dedi bence sen söyle sağlık ocağına yapsınlar