bebeksu0 bilmiyorum valla şanslı öı değil mi. Sonuö acil sezeryan :))
Ağrı gelince ıkın diyorlardı. Tamam diyordum bekliyordum. Ebe doktor bağırıyordu hafi. Sancı gösteriyor ıkın.. Bende ne sancısı. Gelmedi bir şey bekliyorum diyordum. 1 saat bekledik öyle bend etık olmayınca acil sezeryana almışlardı :))