ZehraS ben devlet Hastanesi’nde doğum yaptım. Devlette ebeler doğum yaptırıyor. Füsun hanım kontrolleri,konuşması,ilgisi ve bilgisi açısından memnun kalacağınız bir doktor. Ama doğumda kim denk gelir bilinmez. Ben ebe hanımlardan da çok memnun kaldım. Konfor olarakta güzeldi. İlk doğumum özelde oldu istanbulda. Kıyaslama yaparsam tabiki devlet daha iyiydi.. hayırlısı olsun hakkınızda 😇