32+4 gunluguz 2 gundur falan canimi cok yakiyo artik kasiklarima dogru uc gun once sabahtan hastanedeydim doktorum o tarafta elleri oldugunu soyledi bas asagi artik cunku elleriyle bu kadar can yakabilir mi ya😅sizde durumlar nasil normaldir dimi bu acitmalari falan artık