Yorumlarınız icin tesekkürler, bugun doktora gitmedim. Kendım gözlemlemek istedim. Sütüm yetersiz gelıyor dogum yapalı 3 gün oldu mama takviyesi yapıyordum sanırım oda az geldi. Cok sükür bikereden sonra bidaja öle bi bezle karsılaşmadım. Yarın sabaha kontrlümüz vardı yarın doktorumuza ileticem..