39+4 olduk ne gelen var ne giden ☺️ arada sancı giriyor ama uzun sürmüyor 🙂 yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktorumuz. Pazartesi gittiğimde herşey yolundaydi nstde sancı vsde çıkmadı 😄 pazar son tarihim 40 haftalık oluyorum eğer o güne kadar gelmezse pazartesi sanırım yatış olur suni sancı ile doğum başlatılır 🙈 sizde durumlar nasıl sizin bebişlerde nazlı mi 🐣 bu arada ikinci gebeliğim ilk oğlum oldu normal doğum 39+5te suyum gelmişti 🙈😄 buda sonuna kadar direniyor sanırım ☺️